Продавець Інтернет-магазин "Топ Маркет2014" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1298 відгуків
+380 (67) 516-79-21
+380 (95) 565-71-20
+380 (93) 491-48-87
Топмаркет2014
Кошик

Як вибрати велосипед за ціною

Як вибрати велосипед за ціною

Як вибрати велосипед за ціною

Новачок з першого погляду на два велосипеди не зможе відрізнити один від одного. "Ось цей такий наворочений, напевно коштує дорожче, ніж цей простий." А насправді все виявляється точно навпаки. У чому каверза? Повну статтю, як вибрати велосипед за стилем катання, зростанням і ціною.

 

ТЕХНОЛОГІЇ, КОМПЛЕКТУЮЧІ, ЯКІСТЬ ЗБІРКИ

На вигляд два однакових велосипеди можуть сильно відрізнятися між собою за якістю, і новачкові "на вічко" складно побачити ці відмінності. Все тому, що за технологіями, що комплектують і з цього наслідків можна написати товсту книгу. Але ж вам треба купити велосипед і кататися зараз, а досвід прийде потім... Як бути? Ви напевно бачили, що дуже "круті", накручені велосипеди з двома підвісками та химерною формою рами коштують дешевше, ніж прості брендові гірські велосипеди. "У чому підступ?" - Запитайте ви. Дізнаєтесь далі. Спочатку познайомимося з поняттям "ашанбайк" Ашанбайк - це цілий клас дешевих велосипедів, що відрізняються низькою якістю виготовлення, застосуванням важких і безглуздих рам, дешевих матеріалів і комплектуючих, і покликаних задовольнити потребу покупця, який не вважає за потрібне вивчити питання вибору велосипеда перед його покупкою, і покладається на візуальні відчуття. Продаються ашанбайки в мультиспортивних магазинах поряд з гантелями та орбітреками, а також у супермаркетах типу "Метро" та "Ашан", назва якого і лягла в основу терміну "ашанбайк". Типові представники ашанбайків ви бачите на малюнках. Якщо у вас зараз вистачає грошей тільки на ашанбайк, то краще ще трохи підкопати. Я завжди був проти брендоманії, але... У такому разі нічого не залишається, окрім як вірити брендам, справедливо чекаючи від них, що вони за вас про все подбали, і ця турбота вкладена у ціну. Надія підкріплюється тим, що бренд, що випускає простенький байк за 300 дол., також пропонують моделі і за 4-6 тис. доларів, і, мабуть, не хоче впасти перед новачком обличчям у багнюку. Що ж може бути в велосипеді такого, що ви не побачите, але воно позначиться надалі? Насамперед, це технології виготовлення, і насамперед рами. Рама - найдорожча і важлива частина велосипеда, як і кузов автомобіля, потрібно завжди це пам'ятати. Обладнання є важливим, але це, як кажуть, справа наживна, його можна замінити на краще, але рама - це основа і сам характер велосипеда. У велосипедах "з ринку" (ашанбайках) за ціну менше 300 дол. у рамі будуть застосовані досить важкі та прямі труби, навіть якщо вони алюмінієві. У велосипедах від відомих брендів (за ціною від 700 дол.) труби будуть із баттингом та гідроформовані. Баттинг – це потоншення стінок труб у ненавантажених місцях (знижує вагу рами). Гідроформінг – це надання складного змінного перерізу трубам у матрицях під високим тиском, розпеченим маслом. В результаті виходить міцна, легка та симпатична рама, що забезпечує хороший ККД при їзді. ККД велосипеда, також званий "накатом" - це здатність його перетворювати ваші м'язові зусилля на швидкість. Це дуже важливо чи не так? Адже у вас обмежені сили. Зварювання алюмінію у іменитих брендів якісне, часто запатентоване, що позначається не тільки на довговічності, а й на безпеці рами. У лабораторіях відомих брендів рами ламають та гнуть на стендах, доводячи їх характеристики до досконалості та знижуючи вагу. Вигадують нові методи, як поєднати несумісні речі: зробити раму торсійно жорсткою (проти скручування та згинання при педалюванні), і одночасно вертикально м'якою (для гасіння вібрацій при їзді та зниження втоми їздця). Звичайно, ашанбайк "за недорого", ні в яких лабораторіях не був, а його вагові, характеристики міцності і ККД - м'яко кажучи, далекі від оптимальних... Щоб бути чесним з вами до кінця, зізнаюся, що і брендові велосипеди до 500-700 дол. не надто напхані технологіями, і "в космос їх не запускали". Однак те, що вони зроблені якісно, ​​надійно, з вивіреною геометрією, та позбавлені прикрих огріхів – це однозначно. І за це варто заплатити, навіть якщо поруч стоїть "незрозумілий" екземпляр з "крутішим" наважкою. Що ж, перейдемо якраз до навішування... Наступний момент – комплектуючі. Про них ви знову поки що мало знаєте. Так, Shimano знає багато хто, тому якесь Шимано обов'язково стоятиме на дешевому велосипеді, але будьте пильні - це не показник. Можливо, ви не чули про Sram, Truvativ, Avid, Formula, FSA, Raceface, Mavic і т.д., а деякі з них лідирують за рівнем якості та технологій комплектуючих. До речі, ніколи не "купуйтеся" на "рівень" заднього перемикача (ще його називають "кампанія", співзвучно з назвою італійської компанії Compagnolo - виробника комплектуючих). По-перше, тому що перемикач коштує від 7-8 (дешевий) до 30 дол. (середній рівень), тобто до 4-7% вартості велосипеда.Рама, колеса, вилка - коштують набагато дорожче, і їхня роль набагато важливіша. По-друге - перемикач, навіть недорогий, працює цілком нормально і передбачувано: він перемикає швидкості. Відмінність ви помітите, якщо спробуєте перемикач вартості разів у 10 дорожче, ніж середній рівень. Він працюватиме чіткіше, швидше, важитиме менше, але все це можна відчути в гонці, де важливі соті частки секунд. Якщо ви не збираєтеся відразу виступати в міжнародних гонках на своєму першому велосипеді, то на задній перемикач не варто заглядатися.Дуже часто "так_себе_производители" встановлюють назад перемикач дорожче, при іншій дешевій комплектусі - саме для тих, хто читав цю статтю ))). Тому не соромтеся, якщо на брендовому велосипеді за 300-500 дол. стоятиме перемикач Shimano Altus або Acera, або якийсь SunRace M30. Він добре працюватиме і суть зовсім не в ньому. Ще одна небезпека, яку можуть підсунути вам велосипеди "базарного" рівня - це низька якість таких непопулярних комплектуючих як обіддя, спиці, втулки та палиці. (Палицями називають керма і підсідельний штир). Адже чудес не буває, і цим виробникам доводиться жертвувати багатьом, щоби дати вам низьку ціну. М'які та крихкі матеріали, економія на їх обробці, наявність мікропорів у алюмінієвому сплаві – все це не тільки може принести масу неприємностей при експлуатації, але і бути небезпечним для вашого здоров'я.Я вже не говорю про те, що такий велосипед гірше котить, у ньому часто щось розбовтується, з'являються вісімки на колесах тощо. Про всі комплектуючі та принципи їх оцінки я не зможу вам розповісти в одній статті, тому поки що запам'ятайте три простих правила: вибирайте хай дорожче, але брендовий велосипед; не "ведіться" лише на задній перемикач; якщо ваша вага в одязі та з рюкзаком більше 80 кг - купувати ашанбайк вам заборонено;

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner